Klantenservice
Geldt alleen voor aankopen die u online bij ons of op beurzen/evenementen heeft gedaan. Heeft u uw aankoop via derden gedaan? Neem dan contact met hen op.
Garantie
Uw garantieclaim eindigt 2 jaar na aankoop (1 jaar garantie op de ritsen). In uitzonderlijke gevallen verlenen wij ook garantie na deze periode.
Onze garantie is geldig wanneer het product gebruikt is voor het daarvoor bestemde doel en onder normale omstandigheden. De garantie dekt geen schade ten gevolge van ongelukken, misbruik, diefstal en/of verkeerd gebruik. Bij een geldige garantieclaim zullen wij uw product herstellen/dan wel vervangen voor eenzelfde of vergelijkbaar product.
Volg onderstaande procedure, zodat wij uw klacht goed en snel kunnen afhandelen.
Stuur een mail naar info@x-over.nl en vermeld daar in het volgende;
Omschrijving van het defect
uw ordernummer of kopie kassabon
foto van het defect van uw tas
Wij zullen dan beoordelen of deze binnen de garantie valt. Is dit het geval kunt u de tas inclusief aankoopbewijs terugsturen naar het dan doorgegeven adres. Houd er rekening mee dat wij geen pakketten accepteren die niet gefrankeerd zijn.
Wij zullen daarna zo spoedig mogelijk (uiterlijk na 3 weken) het defect herstellen of vervangen.
Ruilen
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@x-over.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. De verzendkosten van uw nieuwe tas moeten wij helaas wel aan u doorberekenen.
Retourneren
Termijn
Door u bestelde artikelen kunt u binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren.
Instructies
Indien u wilt retourneren kunt u een retour aanvraag hier invullen. Na het invullen zullen verdere instructies volgen per e-mail.
Verzendkosten
U draagt de directe kosten van het retourneren van de goederen.
Geldteruggave
Nadat het artikel is geretourneerd, deze is verwerkt en wij deze hebben beoordeeld op een weer verkoopbaar product, kunt u het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen retour verwachten. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt.
Overige retourregels
Het artikel dient ongebruikt, compleet en in originele staat in de originele verpakking geretourneerd te worden. Bij beschadiging dienen wij helaas het product weer naar u terug te sturen en kunnen wij het aankoopbedrag niet meer aan u retourneren.